Общи условия за ползване

Общи условия за ползване на онлайн магазин „printandgo.bg“
Настоящият документ съдържа Общите условия за използване на предоставените от „Принт енд Гоу ЕООД услуги на потребителите в онлайн магазина „printandgo.bg“ и урежда отношенията Принт енд Гоу ЕООД и потребителите.
При изпращане на поръчка се счита, че потребителят е запознат и съгласен с общите условия за ползване на онлайн магазин „printandgo.bg”. В общите условия са описани всички въпроси, късаещи дейността на онлайн магазин „printandgo.bg”.
Част първа от настоящите условия се отнася до всеки регистрирал се и ползващ услугите, предоставени от „Принт енд Гоу” ЕООД сайта „printandgo.bg”.
Част втора се отнася до потребителите, които желаят „Принт енд Гоу” ЕООД да изработи по техен проект напечатан артикул.

ЧАСТ ПЪРВА – Общи условия за потребителите
1. Чрез регистрацията в онлайн магазин „printandgo.bg”, потребителите се съгласяват с изложените по-долу общи условия за предоставените услуги от фирма „Принт енд Гоу” ЕООД .
2. Приемайки общите условия, потребителите, които са регистрирали потребителско име и парола, изрично се съгласяват предоставените от тях Лични данни (включително избраните потребителско име и парола) да бъдат обработвани от „printandgo.bg” по електронен път при доставка на поръчани стоки или услуги.
3. „Принт енд Гоу” ЕООД не носи отговорност за картинки или снимки, както и всички други обекти в сайта, попадащи под защитата на патентното и авторското право, предоставени от потребителите на интернет страницата /сайта/ “ printandgo.bg „. Умоляваме носителите на права, касаещи материали, предоставени от нашите потребители, да ни уведомят своевременно за това, като представят необходимите доказателства, след което тези материали ще бъдат премахнати от интернет страницата /сайта/.
4. „Принт енд Гоу” ЕООД си запазва правото да променя настоящите условия.

ЧАСТ ВТОРА – Общи условия, свързани с изработка на продукти по индивидуален проект на потребителите
1. Изпълнител по договора за изработка е „Принт енд Гоу” ЕООД , ЕИК 204320101, седалище и адрес на управление Пловдив ж.к. Тракия ул. Съединение 41.
2. Клиент е всяко лице, регистрирало се в онлайн магазин „printandgo.bg”, управляван от Изпълнителя, направил валидна поръчка чрез попълване на заявка и изпращане за изработка.
3. Онлайн магазин е интернет сайтът с домейн „printandgo.bg”, собственост на Изпълнителя.
4. Предметът на договора е изработката на щампа върху избран от каталога артикул.
1. Артикулите, върху които може да бъде изработена щампа, са изчерпателно изброени по размер, разцветка и вид в съответния раздел на онлайн магазин, и се предоставят от Изпълнителя, като стойността им се включва в общата стойност на договора.
2. Комбинацията щампа-артикул е по проект на клиента. Виртуалният магазин разполага с каталог от артикули, от които поръчващият може да избира, а щампите могат да бъдат следните:
– Избрани от предоставения в онлайн магазин каталог, който е създаден от предоставени от потребителите картинки и снимки, изработени от Изпълнителя модели.
– Създадени с помощта на предоставената от Изпълнителя секция „Индивидуален Дизайн“.
5. Изпълнителят се задължава да извърши възложеното му в срок до 3 работни дни от сключване на настоящия договор.
6. Цената на готовия продукт се калкулира от избраният продукт и избрана отметка за вида щампа в „Индивидуален Дизайн“. Ако има промяна в цената Изпълнителят е задължен да уведоми потребителя в рамките на 24 часа от постъпването на поръчката. За всички останали продукти на сайта, цените са посочени.
7. Възможните начини за плащане са:
1. Чрез наложен платеж на куриерската служба, извършваща доставка.
2. По изрично съгласие на поръчващия, чрез предварително предплащане по уговорен от страните начин.
8. Получаването на готовия продукт може да се извършва, чрез куриерска фирма, единствено и само до населените места, посочени във формата за поръчка. Изпълнителят не носи отговорност при забавяне по вина на куриерската фирма.
9. Договорът за поръчка се счита за сключен от момента на изпращане на поръчка до Изпълнителя, като поражда правните последици, предвидени в българското законодателство, както и следните права и задължения:
Права и задължения на Изпълнителя
10. Изпълнителят се задължава да извърши срещу възнаграждение поставянето на щампа върху избран от поръчващия артикул, проект за щампа по реда и условията в настоящия договор.
11. Изпълнителят си запазва правото да калкулира крайната цена чрез алгоритъм, предоставен във виртуалния магазин.
Права и задължения на Поръчващия
12. Поръчващият има право да получи изработения артикул по реда и условията на настоящия договор.
13. Поръчващият се задължава да заплати цената, с която се е съгласил при изпращане на поръчката.

Нередности, връщане, обезщетение

14. Изпълнителят не носи отговорност за качествата на готовия продукт, пряко зависещи от проекта, предоставен му от поръчващия, а именно:
– некачествена щампа в следствие на некачествена картинка, предоставена от поръчващия.
– неприемлив външен вид на продукта, в следствие на чисто естетически несъответствия, произхождащи от проекта, предоставен от поръчващия чрез бланката „Индивидуален дизайн”.
– както и други, неизброени подробно.
15. Изпълнителят се задължава да поправи нередностите, в следствие на некачествена изработка, по един от следните начини, избран от поръчващия:
– Чрез изработка на нов продукт по същия проект за сметка на Изпълнителя.
– Чрез изработка на артикул по нов проект на същата стойност.
– Чрез отстъпка при избор на артикул.
– Чрез връщане на сумата, платена по договора.
16. Поправката на нередностите от Изпълнителя става в 15 дневен срок, след потвърждаване от негова страна, че признава нередността да е по негова вина.
– Оценката за произхода на нередността по готовия продукт се извършва на база на изпратена снимка с предполагаемата нередност от поръчващия на изпълнителя.
17. Отказът на поръчващия да приеме доставения му от куриерската служба продукт, изработен от Изпълнителя по негов проект, се счита за неизпълнение на настоящия договор, като в този случай изпълнителят има право на обезщетение в двоен размер на цената на настоящия договор.
18. На основание чл. 55 ал. 2 от Закона за защита на потребителите, изпълнителят си запазва правото да откаже връщане на стоката, извън случаите на нередности по вина на изпълнителя, описани в настоящия договор.

Бисквитки

Ние от Print and Go се опитваме да осигурим максимално удобни и качествени услуги на посетителите на сайта си. За целта сайта ни използваме бисквитки – това са малки текстови файлови съхранявани на Вашите устройства, съобразно Европейския закон за бисквитките.
Важно е да се знае, че те не събират лични данни, както се налага от закона.
За какво използваме бисквитките
Ние от Print and Go използваме бисквитките, за да анализираме поведението на потребителите на сайта ни, а именно, какво се харесва, какво не, какво Вие намирате за полезно и какво подминавате.Тези данни използваме за да подобрим въпросното съдържание на сайта си, за да Ви бъдем максимално полезни в бъдеще. Използваме два вида бисквитки – едните са тези на сайта ни и такива, генерирани от Google Analytics.
Google Analytics сега използва _ga cookie , но понякога използва и стари бисквитки, като _utma, _utmb, _utmc, _utmz и други. Подробна информация за използваните бисквитки може да намерите тук: developers.google.com

За да се откажете от Google Analytics посетете: tools.google.com.

За настройки на бисквитки
Моля изберете от менюто на Вашият браузер “Help”, за да получите подробна информация за бисквитките и при желание да ги премахнете, как да направите това.

Пълна информация за бисквитките можете да получите на сайта : www.allaboutcookies.org.